O czym zapomniał Leonardo?
Marka Noble Lashes postanowiła nieco namieszać w Krakowie. 24 września w mieście pojawiło się wiele samochodów z przedłużonymi rzęsami. W internecie zamieszczono film, którego bohaterką jest Dama z łasiczką autorstwa Leonarda da Vinci. O co chodzi w tej akcji?
2018-10-01, 07:24

Samochody firmy Traficar z przedłużonymi rzęsami były tak naprawdę zakończeniem aukcji promocyjnej. W tym czasie w sieci pojawił się też specjalny sport promocyjny, który wyjaśnia co da Vinci ma wspólnego ze stylistką rzęs. Inspiracją akcji była twórczość Leonarda da Vinci.

Firma Noble Lashes zauważyła, że Dama z gronostajem nie jest kompletna. Malarza zapomniał bowiem Cecylii Gallerani namalować rzęsy. Stąd też pomysł na nietypową kampanię. Przy okazji podkreśla ona związek marki z Krakowem. Poprzez akcję firma chciała pokazać, że stylistyka rzęs to nie tylko doklejanie rzęs, ale praca, która wymaga wiele skupienia i precyzji. W zasadzie jest pewnego rodzaju sztuką.

Przedłużanie rzęs to też sztuka

Wiele osób jest zdania, że przedłużaniem rzęs może zająć się w zasadzie każdy. Nie trzeba do tego wiedzy, umiejętności itd. Warto tymczasem wiedzieć o tym, że praca stylisty rzęs nie jest łatwa i wymaga naprawdę ciężkiej pracy, tak jak ma to miejsce w przypadku każdego innego zawodu. 

 kampanii marki Noble Lashes stylistów rzęs porównano z mistrzem malarstwa. Stylistka ukazana jest nie tylko jako artystka, ale i psycholog, księgowa czy manager. Powinna ona potrafić dobrać rzęsy do kształtu oka, a przy okazji dawać klientom radość i umieć prowadzić firmę.

Celem akcji "O czym zapomniał Leonardo?" jest nakierowanie większej uwagi właśnie na stylistów rzęs. Dlatego też 24 września ogłoszono Światowym Dniem Stylistyki Rzęs.

Kampania jakiej jeszcze nie było 

W sporcie promocyjnym ukazano stylistkę, która odwiedza galerię, gdzie dostrzega dzieło Leonarda da Vinci. Widzi, że Damie z gronostajem brakuje rzęs. Postanawia więc wyjąć z torebki potrzebne przedmioty i to naprawić. 

Celem kampanii jest ukazanie tego, że praca stylistki rzęs to nie tylko samo doklejanie rzęs. Stylistka powinna być osobą nieco szaloną, ale i perfekcyjną. Jednocześnie nie może bać się nowych wyzwać - powinna sięgać po to, czego chce. Prawdziwa stylistka jest osobą, która nie boi się poprawić dzieła samego mistrza malarstwa Leonarda da Vinci. Dzięki jej wysiłkowi obraz prezentuje się zupełnie inaczej, a spojrzenie damy nabiera wyjątkowej głębi.

KONTAKT / AUTOR
Magdalena Baran
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.