Success story
Marka Noble Lashes narodziła się w głowach Pawła i Karola Wojciechowskich, dwóch biznesmenów z Olkusza. Ich pomysł na firmę produkującą sztuczne rzęsy okazał się strzałem w dziesiątkę. W ciągu zaledwie kilku lat działalności przedsiębiorstwo zdołało przekonać do siebie tysiące rzęsowych stylistek na całym świecie, obecnie zaś postrzegane jest jako jeden z liderów branży.
Bracia Wojciechowscy przyznają, że choć początki Noble Lashes były ciężkie, trud włożony w firmę w pełni się opłacił. Dziś pod egidą marki odbywa się nie tylko sprzedaż produktów, lecz także organizacja branżowych szkoleń z dziedzin takich jak przedłużanie, lifting i laminacja rzęs czy microblading (makijaż brwi). Szkolenia te przyciągają stylistki z całego kraju, które często zostają później wiernymi klientkami firmy, współpracując z nią na wielu płaszczyznach.
Tradycja i nowoczesność
Noble Lashes jest marką pragnącą podążać z duchem czasu. Wyraz tego stanowi nowe logo przedsiębiorstwa, zaprezentowane w drugiej połowie września br. Posiada ono wygląd nieco bardziej uniwersalny od poprzedniego, zarazem jednak łączy się z nim poprzez kolorystykę oraz obecność złotego sygnetu (przypominającym o prestiżu i wyjątkowości zawodu stylistki rzęs).
Przedstawiciele firmy zapewniają, że nowe logo stanowi świadectwo dynamicznego rozwoju oraz nabierania dojrzałości. Marka Noble Lashes zdołała zjednać sobie szerokie grono rzęsowych stylistek, które zyskały dzięki niej szansę na rozkwit własnych kompetencji, zawodowych pasji czy wręcz intratnych biznesów.
Korzyść jest jednak obopólna, ponieważ samo przedsiębiorstwo również wiele zawdzięcza swoim klientkom. Bez ich zaangażowania i dobrych rad firmie nie udałoby się z pewnością odnieść tak błyskawicznego sukcesu. Pracownicy Noble Lashes podkreślają to z nieukrywaną wdzięcznością.